måndag, mars 04, 2013

Avgiftning och ändrade planer

Idag började avgiftningen efter skidresan. I vanlig ordning har min diet spetsas med kopiösa mängder socker under semestern, så nu är det dags för avgiftning. Aldrig kul. Men nödvändigt. Grönsaker och kyckling till lunch. Frukt till mellis. Inte alls samma njutning som en rykande kopp varm choklad med vispgrädde. Fast var vore glädjen i den varma chokladen om den stod på menyn dagligen?

Hade tänkt åka och simma imorse men jag var så sen i starten att jag efter morgonprompen med Kolabjörnarna inte kände att jag hann med det. Första dagen på jobbet efter ledighet är alltid stressig ändå. Så det får bli simning imorgon istället för löpning. Den här veckan är ändå tänkt som någon form av återhämtningsvecka för mina ben så jag ska ta det lite lugnt.

I eftermiddag blir det yoga. Längtar! Har yogaflow just nu.

Inga kommentarer: