måndag, mars 11, 2013

Maxad helg

Puh. Vilken helg.

Lördag
Uppe tidigt
Lydnadstävling med Reka
Attacksova en timme
Springa 7 km istället för 17 km
Mello-middag hos Malin & Ola
Sent i säng

Det var en av de rätta låtarna som vann på Mellon. Jag själv hade bara en röst att lägga och den fick Yohio men hade jag haft fler röster hade Robin också fått en. Och Ulrik. Och Sean Banan.

Söndag
Uppe tidigt
Lydnadstävling med Reka
Agilityträning med Reka
Fika med agilitylaget
Middag hos Sebastian & Beatrice med Mattias & Anna.
Sent i säng

Inte mycket tid att pilla naveln här inte. Men jag måste säga att det har varit en väldigt trevlig helg. Tack till alla inblandade!

Måndag
Nu har jag precis, en smula motvilligt, morgonyogat och snart ska jag swooscha över isen till jobbet (fast utan swoosch, dvs skridskor, eftersom genvägen rakt över vattnet inte verkar vara plogad). Och ikväll börjar lydnadskursen för mig och Reka. Så lägligt. Kanske vi kan hitta tillbaka till vårt flow.

Inga kommentarer: