onsdag, september 11, 2013

Bara ett inlägg till?

Bara ett inlägg till om Hofors, okej?

The bounce has finally gone from my bungee! I måndags och större delen av gårdagen kände jag mig helt speedad. Min gissning är att jag fortfarande var adrenalinhög efter helgen. Började bli trött på eftermiddagen igår men efter att ha joggat hem från jobbet i lugnt tempo så blev jag uppladdad igen. De här lugna löppassen ger mig sjuka mängder energi, har aldrig varit med om något liknande.

Men nu börjar jag alltså återvända till mitt normala tillstånd. Känns lite tråkigt faktiskt. Som att bli bakis efter en riktigt jävla schysst fest. Men det kommer fler fester.

Fest var för övrigt min uppladdning till loppet och jag kan inte låta bli att fascineras över att jag ändå klarade tävlingen så bra som jag gjorde. Skulle liksom aldrig falla mig in att festa med ungdomen till långt in på morgonen två dagar innan ett marathon, som jag gjorde den här gången. Trots att jag var en smula bakis på lördagen så kände jag mig inte påverkad av kalasandet på tävlingen. Men jag ska nog undvika liknande uppladdningar i framtiden.

Inga kommentarer: