torsdag, september 05, 2013

Stabil paddling och dålig attityd


Igår hade jag ännu en fantastisk paddlingskväll med strålande sol, värme och glittrande vatten. Och jag var faktiskt hyfsat stabil i kajaken. Kunde fokusera på tekniken snarare än att bara hålla balansen. I början blev jag trött i axlar och armar men på slutet gick det bättre.

Cyklade dit och hem och hann precis slänga in väskan och innan jag skulle iväg och simma. Första kurstillfället den här terminen.

På Funbeat har jag redan spytt galla över mina attitydsproblem i bassängen så jag behöver inte göra det här också. Men huvudpoängen är att jag i fortsättningen ska sucka mindre och ta mig an utmaningarna med ett glatt humör.

Bortsett från det så gick det ändå ganska bra. Det var lite annorlunda mot sommarens simning förstås men jag är helt övertygad om att den har gjort mig gott. Nu ska tempot slipas på. Utan gnäll!!!

Inga kommentarer: