torsdag, september 26, 2013

Jag spaltar upp

Jag väljer att spalta upp saker och ting. Börjar med det som är negativt så att man har något positivt i huvudet när man lämnar det här inlägget.
  • Sov väldigt dåligt i natt
  • Glömde mina ringar hemma
  • Fick skrapa rutan på biljäveln
  • Känner mig frustrerad

Och så över till det som är bra:
  • Jag ser tydligen osedvanligt bra ut idag
  • Har köpt anmälningsrätt till Amfibiemannen
  • Världen är väldigt liten
  • Är fortfarande nöjd med min simning igår
  • Jag har så mycket att vara glad och tacksam över

När jag ändå listar saker så kan jag passa på att ta med de lopp jag vill köra nästa sommar. Några faller säkert bort (de kanske inte ens finns kvar?) och några kanske kommer till. Och det är långt i från säkert att jag lyckas få med Lindad på alla de här dumheterna. Men drömmen är fri, here we go:
  • Stockholm Marathon
  • Helags 3h Adventure Race
  • Amfibiemannen (i lag med Lim som omväxling)
  • Ångaloppet
  • AIM Challenge
  • Hofors Adventure Race
  • 10 island race
  • Raid Uppsala

Livet är fullt av möjligheter, Stig Helmer. Först ska vi bara ta oss igenom den här förbannade vintern som är i antågande. Fokus under den tiden ska ligga på att få upp tempot i simning och löpning. Frågor på det?

1 kommentar:

lindad sa...

2014 kommer bli awesome!