onsdag, september 25, 2013

Bra träningstisdag


Jaha, mitt förra inlägg var tydligen lite för pretto. Men alla vet att jag har rätt i vad jag skrev, så jag skiter faktiskt i det. Här och nu, det är vad som gäller! Glöm inte det!

Idag har jag ont. Typ överallt. Började gårdagen med ett yogapass som var svettigare än på länge. Avslutade den med 90 minuter lugn löpning runt Rösjön. Superfin skogslöpning, ett par missöden, solsken, regn och en härlig känsla.

Däremellan hängde jag på en Twitterutmaning som gick ut på att göra armhävningar varje timme kl. 10-22. 20 skulle det vara men jag nöjde mig med 10 per gång. Klarar inte att gå så djupt i armhävningarna att överkroppen tar i golvet men att böja armarna lite grann 120 gånger var mer än tillräckligt för att jag ska ha grym träningsvärk i hela överkroppen idag.

Inga kommentarer: