tisdag, oktober 08, 2013

Bort med länkarna till bloggarna jag följer

Jag ger upp det här. Vissa uppdaterar sina bloggar för dåligt. Känner du dig träffad så finns det säkert anledning till det. Gör du det inte så gäller det här inte dig. Du blir bara kollektivt bestraffad.

Jag vill länka till bloggar som uppdateras regelbundet, och till de bloggar jag följer. Men vilka det är varierar lite och jag har inte ens haft länkar till alla dem på bloggen. Därför har bloggkolumnen känts lite inaktuell ett tag och det är dags att gör något åt det.

För att ingen nu ska bli förskräckt och slita sitt hår över att inte längre kunna komma åt de bloggar jag länkade till så tänker jag nu lista dem här. Så får du spara ditt eget bokmärke. Gör det!

Angelica
Eva Marie
Fia - Kennel Vickulas
Gunnika - 52 adventures
Görans Funderingar
Katarina - Hela hunderiet
Linda - Dinkelhoppare
Mattias - Live Slow, Ride Hard
Sara
Åsah

Och som bonus så bjussar jag på några andra sköna bloggar som jag brukar läsa då och då (även om uppdateringsfrekvensen på några av dessa också är under all kritik då och då):

Elin Sunnert - iLash
Jycketycke - hundliv och lite till
Lanttolife
Lausarve Gård
Marathonmia
Maratonbloggen
Orka mera
Team Surikat - inga jävla bilder på mellanmål
Träningsglädje

Sådär. Glöm inte att jobba lite idag också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Protest. Det går inte för sig att göra så här. Inte kommer jag att spara massa länkar man kollar lite då och då. Näe, upp med listan igen./chefen

EM sa...

Tänkt likadant... tänker att det är bättre att länka när man skriver :) så blir det, roligare liksom. Träffade din andra tredjedel (ja... för Räkan har väl en tredjedel?) och kom på att vi borde ses, men så kom jag även på att jag aldrig är hemma... så det är nog upp till mig att kontakta dig... är i en jobbubbla kommande månad, men från och med 5 nov är jag fri fri fri... ;)) skulle vara kul att ses!! kramar

Sofia sa...

@EM: Haha, ja det vore kul att ses. Hör av dig när du är ur bubblan!