torsdag, oktober 17, 2013

Skrubbsår och stukad självkänsla


Tuffa intervaller i tisdags, TRX-träning på lunchen igår och ett bra simpass på kvällen. Idag såg jag fram emot blott 15 lugna minuter löpning på morgonen, enligt programmet jag följer. Hade kunnat bli en bra morgon, men istället gjorde en sekunds bristande fokus att jag ramlade och gled som en plog i gruset. Aj! Uppskrapade framtassar och knän. Mina nya fina vintertights från 2xu klarade sig nästan, så när som på några små, små hål. Men självkänslan... stukad!

Försökte mig på voltvändningar på simträningen igår, enligt filmerna jag tittat på. Det gick i n t e bra. När jag inte körde mina propellerarmar så sjönk jag som en sten. Gjorde uppenbarligen något fel. Men under själva träningspasset struntade jag i det "nya" och voltvände så det stod härliga till. Gick bra. Näsan kändes grundligt rengjord efteråt.

Inga kommentarer: