söndag, oktober 13, 2013

Datasektionens 30-årsjubileum


Slutfest i Älvsjö igår. En glad tillställning med en bra sittning, även om jag och Björn hade en jävla otur och fick dela på ett sånghäfte som var både upp-å-ner och ut-å-in.

Sen fortsatte festen med band (after ski-style och blipp blopp med masker-style), öl, mer öl, många foton i Spotifys fotobås samt klassisk rundpingis. Jag måste säga att jag hade oväntad talang för pingis. Fick se mig slagen i upprepade finaler av Sven men jag var i alla fall bevisligen rätt mycket bättre än Micke ("Vi heter faktiskt Storch och inte Stork.").

Det var synd att kvällen avslutades med flertalet dåliga idéer varav den i särklass sämsta involverade McDonalds på Vasagatan. Jag är glad att jag fortfarande lever. Cheese bananas!

Nu tänker jag inte köra några fler KTH-föreställningar på en ansenlig tid. Men det har varit en rolig höst!!!

Inga kommentarer: