måndag, maj 23, 2011

Peppjogg med PT-Tompa

Sista PT-passet inför maran avklarat. Kände mig stark större delen av löprundan, utom vid de sista snabba rusherna. Då var det mer klumpedunsfeeling, men jag kan leva med det. Roligt att ha något att jobba med framöver.

Jag är så otroligt glad över att jag haft PT-Tompas hjälp den här våren. Glad och tacksam över att han vill engagera sig så mycket i min träning, drilla mig och glädjas med mig när det går bra. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad. Inte bara över hjälpen i allmänhet utan också över att ha hittat någon som är så pass duktig, erfaren och som jag dessutom funkar bra med. Tre önskningar i ett. Inbillar mig att det kan vara svårt.

På lördag ska jag fixa de där 42,2 kilometerna. Ingen tvekan om saken.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Klart du kommer! Jag ser fram emot att läsa din blogg om maran på söndag!

Angelica sa...

Grymt! Det kommer gå asbra för dig!

Gunnika sa...

Klart att du fixar det!