onsdag, november 16, 2011

Crapklättring

Klättrade tillsammans med Lim igår och upplevde min första riktiga motgång. Även om jag klarade mig högre på vissa leder än jag gjort tidigare så var känslan crap. Kändes som om jag bara hängde i armarna hela tiden.

Började med att bouldra medan jag väntade på Linda och efter många försök klarade jag mig hela vägen upp på leden med gula grepp på bilden, vilket jag förstås är nöjd med. Mindre nöjd med att jag trillade ner därifrån, ett handlöst fall och nära-döden-känsla. Dessutom tog jag totalt slut i armarna nästan direkt, vilket förstås påverkade resten av klättringen.

Glömde bestämma tema innan men det sattes i efterhand, på Lims inrådan, till fall. Nästa gång blir temat revansch!

2 kommentarer:

Gunnika sa...

Det var nog crappy för att jag inte var där! ;)

Sofia sa...

Eller hur! Svaret var givet! :)