onsdag, januari 25, 2012

Fiskupplevelsen



Igår hände det. Jag och Eva Marie fick våra fötter smaskade på av små fiskar.

I början kändes det lite otäckt. Inte fysiskt obehagligt, men paniken över att det ringlade små kryp kring mina fötter gjorde sig påmind. Det var dock så trevligt att sitta och prata att jag snart glömde bort det, och så småningom försvann känslan. Det går liksom inte att sitta och ha ångest i 45 minuter, man måste antingen fly eller gilla läget. Så jag gillade läget.

Om fötterna blev mjukare av att ätas på eller om det var den mjukgörande krämen efteråt som gjorde att man kunde ana viss mjukhet ska jag låta vara osagt. Dessutom var mina små tassar i ganska dåligt skick redan innan, så även om fiskarna hade varit sjukt effektiva så hade uppgiften nog varit dem övermäktig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glömde skriva att du måste smälta kokosoljan i vattenbad, /K