måndag, januari 09, 2012

Följ med på "fotvård".

I julklapp fick jag fiskpedikyr på Axelsons Spa av mina föräldrar. Ni vet, sånt där fotbad där massa små äckliga fiskar äter på fötterna, som blir mjuka och fina av det.

Dessutom var det ett erbjudande om "gå två för en" och det är här du kommer in i bilden. Jag behöver någon tuff och modig som vill följa med mig på det här, och se till att jag inte grips av panik. Det är gratis förstås, och den med bäst motivering vinner. Erbjudandet gäller till april, så vi hittar en tid som passar oss båda.

Mejla på sofia.demnert[kanelbulle]gmail.com eller skriv en kommentar.


Fisk-pedikyr på Axelsons SPA! 
Om du inte hängt med i svängarna så är fisk-pedikyr den senaste pedikyren i Sverige. Få fina fötter med hjälp av hundratals tandlösa “Garra Rufa” fiskar som försiktigt suger och knaprar bort dina döda hudceller och samtidigt skapar en lätt och avslappnande massage.

Det är väldigt enkelt, det enda du behöver göra är att placera fötterna i det varma vattnet och de små fiskarna kommer direkt till fötterna och börjar äta bort all torr hud och lämnar mjuk fin hud kvar!

5 kommentarer:

Gunnika sa...

Nix, det här är inget för äventyrerskan... Hon vågar inte helt enkelt...:)

Eva Marie sa...

Har tre energiskt slickandes rovdjur,
fast det var visst en kass hudkur...
Trötta tungor,
utmattade lungor,
istället ger jag hoppet till fisketur.

:) :) :)

Katarina sa...

Mina springfötter/hundtränarfötter/ skogspromenadfötter har sagt till mig att de vill vara fina fötter för en gångs skull. Fötternas ägarinna vill gärna babbla bort en trevlig timme med Sofia!

Lyckopiller sa...

Haha...det kittlar sköööönt

Jenny sa...

Inte behöver du nån stödperson - men väl sällskap. För fnittra lär du göra och det är ju alltid trevligare i par!

Detsamma låg i ett paket under vår gran och vi har stoppat fötterna i soppan så att säga. Lite kittligt men helt ok även för mig som är HYSTERISKT kittlig om fötterna. Och sååå mjuka blev dom vilket kändes helkonstigt eftersom jag aldrig upplevde att fiskarna gjorde något annat än simmade mellan mina tår.

Trodde ju dom skulle bita, slita och dra bort år av hundpromenader och timmar i löparskor och klätterskor.

Nu är jag nästan lite avundsjuk på att du har ditt fot-fisk-bad kvar...