fredag, april 04, 2014

Bakvänt resultat och ny frippa


Torsdag: PT med Tommy direkt följt av ett kort pass backintervaller. Har börjat följa ett program från gip.is igen men bytte ut 50-sekundsintervallerna mot lika lång backlöpning i lugnt tempo med bra teknik.

Fredag: intervallpass i simbassängen med målet att klara fem hundringar på under två minuter styck, följt av besök hos frisören.

Resultat: gymträningen gick helt okej och backlöpningen kändes fucking awesome! Var länge sedan jag var så lätt och rapp i steget. Det gick inte snabbt men det gick bra!

Simningen resulterade däremot i totalfiasko och mina sämsta hundringar hittills. Hela passet var dåligt och jag kände mig svag med noll energi. Kanske har något skit i kroppen som spökar ändå.

Hos frissan blev jag klippt, blonderad och fixad. Jag som tyckte jag var snygg redan innan, men nu! Hallå liksom! Håll i mig!

Och så lite helg på det.

Inga kommentarer: