tisdag, mars 13, 2012

Morgonpromenad med Sara


I morse fick jag hämta tillbaka mina hundar som under natten varit utlånade till mamma som vaktstyrka. Det kändes märkligt att vara hemma utan hundar, tyst och tomt i huset.

Tillsammans åkte vi till Kista och plockade upp Sara för en trevlig morgonpromenad i Ursvik. Det blev en perfekt start på dagen för både kropp och själ. Mina ben gjorde fortfarande riktigt ont när jag gick upp i morse, framför allt vaderna, och PT-Tompa har ordinerat några dagar med vila för benen. Att träffa Sara, men att slippa springa, kändes som en riktig jackpot!

Börjar verkligen inse vikten av att vila och förstå hur gott det gör mig efter hård träning. Jag kan nästan känna hur jag boostas med kraft och energi och blir ännu grymmare än innan!

4 kommentarer:

eva marie sa...

Var det du som åkte förbi oss i morse? Såg inte vem det var... men kom på det nu, kanske var det du :)

Sofia sa...

Det var jag! :)

Sara J. sa...

Kul att ses igen! Och ja, skönt att slippa springa. ;)

Sofia sa...

JA! Jättekul att ses!