söndag, januari 11, 2015

Långpass i Ursvik


Ordningen är återställd! Idag sprang jag äntligen långpass med Lindad igen. Satan vad mycket trevligare det är att ha sällskap! Under hösten, när min löpning inte har gått som den borde ha gjort, så har jag dragit mig för att springa med andra. Har inte velat vara en börda som varken kunnat springa långt eller snabbt. Så fel tänkt!

Att springa med sällskap är så mycket bättre på alla sätt! Jag och Linda snicksnackade bort 14 km idag och jag glömde förstås att tänka på huruvida det var jobbigt att springa eller inte. Löpningen var något som bara hände under tiden. För att få det lite extra mysigt tillät vi oss att gå i uppförsbackarna och Ursvik var väldigt vackert med all snö. En helt igenom positiv upplevelse!

Mer sånt här så är jag snart på rätt köl igen!

Inga kommentarer: