söndag, oktober 04, 2015

System overload


Hemma igen efter en helt galet grym helg på Koster!

Det här handlar inte om loppet. RR kommer. Men för första gången någonsin drabbades jag i helgen av ett system overload pga sociala medier.

Det kommunicerades saker till mig via Facebook, Messenger, Insta, WhatsApp, sms, telefonsamtal och mail. Till slut pallade jag inte! Den psykiska pressen av tävlingen och det sociala runt omkring gjorde att jag inte klarade av att ta emot mer. Och än mindre att ge mer. Så jag la ner. Lämnade drösvis med trådar obesvarade. Skrev någon enstaka kommentar bara.

Det tar antagligen ett tag att komma ikapp, och då menar jag inte i trådarna utan rent mentalt. Jag känner mig urlakad och uppfylld på samma gång. Den här helgen bjöd på många fantastiskt fina upplevelser och minst lika många tankar att bearbeta.

Återkommer.

Inga kommentarer: