tisdag, maj 16, 2006

En vanlig dag

Styrketränade imorse. Nytt program, nya friska tag. Det gick faktiskt bra, men jag hatar hacklift-maskinen innerligt. Under bålrotationerna på bollen var jag inte riktigt lika bortkommen som sist, men jag är ju inte heller smidigheten själv.
Har inte presterat någonting alls här på exjobbet idag. Kom hit sent och är helt ofokuserad. Tankarna vandrar hela tiden iväg och jag kan inte stoppa dem. Antar att jag inte vill göra det heller. Det viktiga är att jag är glad. Riktigt glad! Vissa saker har förändrats som gör att jag känner mig väldigt förväntansfull. Om det finns anledning för den känslan ska jag dock låta vara osagt...
Om mindre än en timme ska jag iaf sticka härifrån och gå på Bronco's med Karin, vilket ska bli fantastiskt trevligt!! Trodde jag skulle åka och lämna bilen hos min bilmeck idag också, men det blev just inställt. Men vad gör det? Livet är ändå härligt!
Dagens ord: "Everything comes too late for those who only wait" - Elbert Hubbard

Inga kommentarer: