torsdag, maj 11, 2006

Himmel & Helvete

Vilken härlig dag!! Den kunde inte börjat bättre. Träffade den där tajta sommarpolarn idag igen... oj oj... Fick värsta energiboosten! Hur söt kan man egentligen bli? Såna här människor underlättar helt klart tysta leken. Önskar bara det fanns fler av dem...
För egentligen är jag irriterad, även om irritationen nu till viss del är inlindad i små moln. Påminn mig att aldrig någonsin springa intervalljävlar på kvällen igen. Gjorde det igår. Onsdag är egentligen vilodag, men jag fick sån ångest över att tänka på att jag skulle behöva springa idag, så jag tyckte det var lika bra att få det överstökat redan igår. STORT misstag. Den där jävla gräsplätten som jag kutar runt var överbefolkad av fucking långbenar med korta shorts som blåste förbi mig i 110 km/h. Under sista intervallet hamnade jag bakom en kille som såg ut att småjogga lite lugnt och behagligt. Eller hur. Jag sprang som en förbannad dåre bakom honom och hann inte med iaf. Jag är nog inte konstruerad för löpning. Längtar till september när jag får ge upp.
Har fortfarande inget internet hemma. Tele2 har nu skickat tekniker på problemet och jag riskerar att få betala 650 spänn om problemet inte ligger hos dem. Med tanke på hur fint saker och ting flutit på för mig senaste tiden kan jag nog se fram emot räkningen...

1 kommentar:

Roger sa...

Vaddå ge upp!? Where's your stamina, I'm a gran I live foreeeveeer.. osv osv....