onsdag, maj 31, 2006

Äntligen!!

Eftersom jag trodde att rapporten i princip var klar lyxade jag till min tillvaro med en tur till gymmet i morse. Fy fan vad skönt det var att träna! Jag höjde på båda ryggövningarna och det kändes sjukt bra! Dessutom genomförde jag programmet riktigt snabbt.

När jag kom hem och satte mig med rapporten insåg jag att det var en hel del kvar att pyssla med, vilket fick till följd att jag inte kunde gå och titta på Jonas Gardells come back som ståuppare ikväll. Kändes jättetråkigt, men jag blev iaf lite gladare av att Karin tittade förbi på en spontan och väldigt god middag. Efter den trevliga och välbehövliga pausen kunde jag avsluta rapporten...
...precis i samma ögonblick som mina handledare mailade och efterlyste den. Kändes så otroligt skönt! Det där med att korrläsa tar jag någon annan dag. Kanske imorgon. Eller på fredag.

Trots att dagen borde tagit slut där så gjorde den inte det. Nej, sen var det bara att släppa loss det inneboende kreativa vilddjuret i mig, och sätta igång att göra annonser åt Sällsis och Stockholmsbuss. Det var tydligt att jag iaf hade ångan uppe, för jag lyckades producera inte mindre än fyra annonser på två timmar. Två av dessa var förslag till Gula Sidorna, men jag är inte säker på att jag är så nöjd med resultaten. Båda kändes som lite sämre kopior av de senaste annonserna i Metro och DN. Men men... det är en dag imorgon också. Får ta tag i det då igen.

Imorgon ska jag iaf ut och springa i skogen. Ser verkligen fram emot det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yοur writе-up features established neсessаry to me
perѕоnally. Іt’s quіte hеlpful and you're clearly very well-informed in this area. You possess popped my own eye to varying views on this specific topic together with intriguing, notable and strong content.
My webpage ... Valium Online