måndag, maj 29, 2006

Lysande

Rapportskrivandet har gått så himla bra idag! Blev klar med resultatdelen vid lunch, och när jag gick hem vid 18-tiden hade jag hunnit en bra bit in på diskussionen. Dessutom tror jag att det eventuellt räcker om jag mailar rapporten till min handledare på onsdag, vilket ger två hela dagar till att skriva på. Tjolahopp.

Har dessutom fått en resa till Ö-vik inbokad den 12 juni för att redovisa exjobbet. Det blir som ett genrep inför redovisningen på KTH den 13 juni. Jobbigt att behöva hålla på och sätta ihop en presentation bara... blippetiblopp.

I övrigt har jag mest känt mig trött och sliten idag. Och hungrig nästan hela tiden. Skönt att det är vilovecka den här veckan, så jag slipper pressen att jag måste träna. Gör fortfarande mitt bästa för att ladda om batterierna och försöka hitta motivationen igen, men det känns som om jag börjar komma på rätt väg nu iaf. Snart blir det hopp i form. Trum trum trum trumpet.

Dagens ord: "Går en sol ned för dig, så stå inte och se mot väster! Se mot öster! - Théodore Agrippa d'Aubigné

Inga kommentarer: