tisdag, maj 30, 2006

Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter...

...precis som idag.

Jag har förvisso fått väldigt mycket gjort, men dagen har inte varit särskilt inspirerande. Har bara suttit och skrivit på rapporten och längtat efter att få träna. Har ägnat kvällen åt att skriva klart det sista, så att jag ska kunna gå och gymma i lugn och ro imorgon. Det ska bli så jävla skönt och jag ska köra så hårt! För faktum är att mitt första utkast av rapporten är så gott som klart.

Lyxade till middagen med färskpotatis. Den var dyr men väldigt god, så det var det värt. Fast jag är hungrig igen, trots att jag ätit både middag, ett päron och några nötter. Så det måste vara inbillning. Ska kanske peta i mig ytterligare en kopp te för att få ordning på det. För det blir ju inte direkt bättre av att rogerochlinda.se sitter och pratar choklad med mig.

Ser fram emot att börja mitt sommarjobb hos Duddy. Ska bli skönt att få lite fasta rutiner och slippa jobba dubbelt med exjobb och annonser. Det ska bli ordning och reda på allt, helt enkelt!

Inga kommentarer: