torsdag, maj 18, 2006

Tele2 och SSSB

Idag ringde en trevlig flicka från Tele2 till mig. Hon lyssnade uppmärksamt när jag berättade att jag tror att felet med mitt internet beror på glapp i uttaget i lägenheten, och hon sa att hon omedelbart skulle skicka någon att titta på det. Härligt! Med omedelbart menas måndag, eftersom jag inte är hemma imorgon. Åas kunde hon inte lova att någon skulle komma på måndag heller. Hon kunde faktiskt inte lova någonting. Men jag fick ett sms efter samtalet, där Tele2 verkade frånsäga sig allt ansvar genom att skicka över bollen till SSSB istället. Det luktar 2-5 arbetsdagar till. Fint.
Dagens ord: "I know of no more disagreeable situation than to be left feeling generally angry without anybody in particular to be angry at." - Frank Moore Colby

Inga kommentarer: