söndag, maj 07, 2006

Kakor

Det är fan kaos att komma hem sent efter en fest och ha kakor hemma. Har varit på exöl på SysterOBror ikväll. Det var okej, men lite för få ragg. Räknade till sju potentiella, vilket inte var mycket. Så nu tröstar jag mig med kakor och får fett med ångest istället. Jag måste göra mig av med dessa kakor snarast, för jag kan uppenbarligen inte hantera det här.

Käkade grillmiddag med Magnus Hult på balkongen innan vi gick på exölet. Det var lika trevligt som det var gott. Drack drinkar med innehållet ur en spännande blå flaska med en röd kanin på, och lite sprite zero. Drinkarna syns i bakgrunden på bilden. Blev även en Vodka Raspberry Shot och och ett par öl. Singha, som jag aldrig druckit tidigare, blev en ny favorit.

Som bonus för kvällen fick jag även en väldigt rolig bakgrundsbild på Magnus Hult på min telefon. Åtminstone tror jag att det var han. Jag ska aldrig byta bild mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mrmgfh...