onsdag, september 10, 2014

Kaos i kroppen? Muffinsmage?


Jag har inte mått på topp de senaste två-tre dagarna. Jag har ont, inte riktigt i mag-magen, men någonstans där omkring, längs högersidan av kroppen från strax under brösten och nedåt mot höften. Känns lite som om när man svalt i fel strupe, fast i det nyss nämnda området. Jävligt störande. Har försökt bota mig själv genom att dricka mycket vatten men jag misstänker att jag kanske måste träna för att bli frisk igen. Tur att jag har mitt sanktionerade (lugna, jä jä, as if) simpass att se fram emot ikväll.


Ett annat alternativ kan vara att äta piller. Jag såg en reklamfilm i morse för "More Woman" och tänkte att ja... jag har nog lite kaos i kroppen. Kanske även muffinsmage. Är inte bekant med konceptet muffinsmage men det låter inte alls bra. Tur att jag kan beställa dessa piller dygnet runt, för om jag inte kan simma mig frisk ikväll så ringer jag direkt! Situationen är ohållbar.

2 kommentarer:

Karl sa...

Jag har aldrig hört talas om muffinmage men den ser ju bra ut:)

Sofia sa...

Tack! :) Ja, utsidan är jag nöjd med så om det betyder att det är muffinsmage så är jag nöjd.