tisdag, augusti 04, 2015

Det nya inom spa och skönhet


Jag har egentligen inget att säga. 

Kutade en sväng idag också. Lite längre än igår, och genom skogen. Var nära att lämna Garmin hemma för att inte råka tjuvkika på tempot, men den kom med i sista stund ändå. Bara för att. Men jag tittade inte på vare sig tid eller sträcka utan sprang bara som jag hade lust.

Anledningen till att jag ens hade lust in the first place var att jag, efter en blygsam morgonpromenad med Los Trattos, satt blickstilla och jobbade hela dagen, och fikade ohemula mängder tillbehör till mitt te. Yes, gödningskuren fortsätter. Tur att det redan är augusti och att livet snart återgår i rutiner, regelbunden träning och mellanmål som inte i huvudsak består av socker och smör.

Hundsaliv är förresten det nya inom spa och skönhet har jag hört, och efter löpturen fick jag en gedigen behandling av min bruna lilla terapeut. Så om du tycker att min hud strålar lite extra så vet du varför.

Inga kommentarer: