söndag, augusti 02, 2015

En deppig dag


Bilden är inte autentisk, den är återanvänd. Men den är representativ. 

Jag är deppig. Mest beror det sannolikt på att jag inte har rört mig särskilt mycket idag, och i kombination med det tryckt en hel tvåhundragrammare Marabou Black. Sånt får mig att må dåligt. Efteråt.

Dessutom har jag äntligen (?) läst Min Hästs Bästa, volym 1 och 2. Det var inte så kul som jag trodde det skulle vara. Alla storys är makabra och hästarna skickas till slakt, kastar sig ut för stup och dör, säljs, bryter nacken och flyr ut på vidderna för att aldrig komma tillbaka. Någon enstaka historia hade lyckligt slut men mest var det total misär.

Slutligen har jag bytt header på bloggen och responsen på det nya var klart negativ från två av tre närvarande familjemedlemmar. Jag uppfattar det som att jag inte är fin.

Och Sverigedemokraterna är tydligen större än Moderaterna nu. Vad fan är det för fel på folk?

Nu skiter jag i det här och går och lägger mig istället. Imorgon kanske det blir bättre.

3 kommentarer:

elke sa...

nä men kvinna - det är ju en grym dag idag. dubbelregnbåge och allt....
schokolade är bra och har man en pokal får man väl fan vila en stund därefter...

jag tycker att du är något so in i kaklet fint att du fattar inte hur trist det är att
läsa detta.

imorgon ska vi fika - du och jag och dricka bubbel....
hör av dig när du kan.

kram

Unknown sa...

Ånej :( Inte deppa! Du kanske bara behöver mer sol? Jag kan lätt rekommendera surfning som bot! En får både oändligt med sol & värme, samt träning som är både kul, utmanande och utmattande :)

Unknown sa...

/Anso