torsdag, november 12, 2015

Härlig torsdag


Jag älskar att träna. Jag mår så bra av det!

Imorse orkade jag dock inte åka till gymmet, men jag har bestämt att rörlighet/styrka är okej att köra hemma en dag i veckan. Följde upp med 20 minuter yoga och kände mig jävligt skön i kroppen efteråt.

Efter jobbet drog jag ut och sprang långa intervaller - 4x5 minuter med 2 minuter joggvila, plus upp- och nedvarvning.

Jag var sjukt bra! Alltså schuuukt bra. De två första intervallerna gick på 4:54 min/km, och de två sista något snabbare, 4:51 min/km. Satan vad snabbt va! Jag är så glad över det här plötsliga uppsvinget i löpningen. SÅ glad!

Som grädde på moset avslutades dagen med en extremt trevlig middag tillsammans med Theresia och Karin. Öppna, ärliga och intressanta samtal. Tar med mig massor av det som sades och är väldigt tacksam över att ha så himla fina vänner!

Inga kommentarer: