lördag, februari 07, 2015

You've got the brains, I've got the looks, let's make lots of money


Mina ögonlock var väldigt tunga när jag vaknade i morse. Önskade av hela mitt hjärta att jag hade kunnat tillbringa dagen i famnen på killen ovan, i biorummet tittandes på något seriemarathon eller splashig sci-fi. Med massor av te.

Istället har vi ägnat precis hela dagen åt att laga mat inför kvällens middag med T&B och M&O. Vi har förvisso gjort det sida vid sida, men minding our own business.

Jag har använt sjuka mängder grädde och gjort hål i jättemycket bröd. Det är vad jag har gjort. Men det blev bra och jag hoppas kvällen blir lyckad. Kan tyvärr inte avslöja vad det kommer bjudas på än, men imorgon kan jag dela med mig av min helt fantastiskt estetiska ådra!

Jag är awesome!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg väldigt gott ut. Avis!!
Tårtan?!! Gjord eller köpt?
Kram Isabella