måndag, september 28, 2015

Prinsesshelg


Whoa, vilken helg.

Egentligen började lyxlivet redan i fredags, med den härliga simningen i Vilunda, lunch med Boobsy och en intressant temamiddag med Theresia och Karin.

Lördagen inleddes med frukost på Gateau och fransförlängning hos Marie innan jag och mina BFF's drog till Högbo Brukshotell för fikabuffé, spa med ansiktsbehandling (omg!), champagne, tjejsnack och en fyrarätters middag som hotade att spränga magsäcken.

På söndagen tog jag och Malin en mysig morgonjogg längs MTB-spåret Maja innan frukost, och när vi hade ätit blev det en tupplur på maten. Det är bland det bästa jag vet, att äta frukost och sen få gå och somna om en stund till! SÅ lyxigt!

Avslutade vistelsen med en promenad runt i Högbo Bruk och innan vi skiljdes åt här hemma så lyckades vi klämma i oss lite lunch. Det tog ända till halv fyra att bli hungrig efter frukosten...

Vilken helg! Again!!! Älskar att känna mig som en prinsessa.

Inga kommentarer: