söndag, april 23, 2006

Igår - världens längsta och händelserikaste dag

Dagen började med möhippa för Malin. Yoga, lunch och bastubad följdes av cd-inspelning och middag på Golden Hits. Jag hade jättetrevligt och jag hoppas att Malin också hade det! Jag fick lite dåligt samvete för att jag efter middagen åkte vidare till Monopöl-exölet på Elverket, men det hade varit så sjukt tråkigt att missa det.

Väl där blev det mycket att dricka och många att prata med. Var verkligen jättekul! Tyvärr hinner man ju aldrig prata med folk så mycket som man skulle vilja. Just den här kvällen hann jag ju dessutom inte vara där så länge innan de stängde heller.

En jag iaf hann prata med var min dröm - Roger Ström - och jag blev faktiskt lite förvånad och rörd över vad han sa till mig. Till dig Roger vill jag bara säga hur mycket jag uppskattar att du bryr dig! Det värmer verkligen väldigt mycket! Tack!

Efter festen åkte jag vidare till David på efterfest. Kände mig så pigg att det var helt galet. Det var länge sen jag var så på G. Det var rätt mycket folk hos David och det var trevligt värre! Promenerade hem därifrån vid 6-tiden med Anders och Henrik. Det var en helt underbar morgon, solen höll just på att gå upp och våren låg verkligen i luften.

Sen...vitamin B.. which we all know is good for..hmm ..ehmm..mrf..
Och god morgon.

Inga kommentarer: