tisdag, april 25, 2006

Kaoset löst

Dagen var som vanligt sjukt stressig, men idag har jag iaf skickat in alla dokument till tryckeriet, så det återstår bara att fixa de prover som jag själv ska skriva ut. Men det står på agendan imorgon.

Tränade på eftermiddagen. Hade Fredrichs ögon på mig och genom hot fick han mig att höja vikten på fyra övningar. Trodde aldrig det skulle funka men det gjorde det. Fast det är värdelöst att träna så sent, för det är så mycket folk i gymmet då. Maskinerna man vill använda är upptagna osv...

När jag kom hem tvättade och städade jag, och till middag blev det en rejäl pepparbiff med couscous och tsatsiki. En liten fruktsallad (hur många frukter definierar en sallad?) till efterrätt ska jag peta i mig nu också, och en kopp te. Sen är det fan läggdags.

Inga kommentarer: