onsdag, april 12, 2006

Ineffektiv igen

Kände mig helt yr i huvudet när jag vaknade i morse. Tror det var ett sista desperat försök av min kropp att slippa ge sig ut på ett nytt löppass med intervaller, men ett sånt billigt trick gick jag inte på. Tog det betydligt lugnare än sist ("Du får inte få mjölksyra!!") så det var faktiskt rätt okej. Vilket betyder att jag antagligen tog det för lugnt. Känns svårt att hitta ett bra tempo, men jag lär mig förhoppningsvis så småningom.

Promenerade till skolan och hann låtsasjobba lite i två timmar innan jag gick och åt lunch med Karin. 9 enorma bitar sushi. Denna eminenta lunch efterföljdes av en lika eminent fika tillsammans med Linda och världens största chokladmuffins. Därefter blev det en timme låtsasjobb till innan jag skulle träffa mamma för att ha sällskap med henne till Sollentuna och hämta bilen.

Kvällen har jag ägnat åt att göra en enkät åt SällskapsResor, och nu är jag helt sjukt trött. Ibland känns avståndet mellan sängen och datorn helt omöjligt att övervinna...

Dagens ord: "Många människor försummar den lilla lyckan medan de förgäves väntar på den stora." - Pearl S. Buck

Inga kommentarer: