söndag, april 23, 2006

Dagen efter. Det är idag.

Vet inte ens vad klockan var när jag gick upp idag, men jag mådde bra på alla sätt när jag vaknade. Väntade mig diverse bakslag men kände inget sånt att tala om, vilket ju var skönt.

Den tänkta brunchen idag med Karin och Magnus blev inställd, så det blev en variant med kebabsallad och extra pommes på balkongen. Superskönt i solen!

Eftermiddag och kväll har jag suttit med annonser åt Duddy igen. Har tagit några timmar, men jag fick iaf en kort paus när jag lubbade över till Anders med lite godis och en enkät för honom att fylla i.

Nu borde jag ta tag i exjobbsprylar, men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Att städa upp lite hemma ligger också högt i topp på Att-Göra-listan.

Dagens ord: "Om du älskar en människa, så älskar du henne som hon är." - Charles Péguy

Inga kommentarer: