torsdag, april 20, 2006

Jag hinner med så mycket!

Vaknade upp i morse och plötsligt var det november igen. Fett deppigt. Men jag fick en flaska skumpa i present på förmiddagen, så då blev jag lite gladare igen. Gjorde klart en skittråkig grupphandledningsuppgift under dagen och åt sushilunch med Gunilla. Har fått helt sjukt mycket gjort idag faktiskt!

Sprang intervaller igen på eftermiddagen. Kändes aningen snabbare än igår. Det blir lite konstigt med träningen den här veckan, eftersom jag vill slippa träna i helgen. Räknar med att var bakis då. Och dessutom kommer jag att behöva jobba.

Sitter just nu i skolan. Internet hemma är pajko och jag var tvungen att fixa en annons åt Duddy. Blev nästan lite nostalgisk över att komma hit den här tiden. Och dessutom förvånad över att det är så mycket människor här en torsdagkväll. Har folk inget liv? Henrik är en av dem som är här, men han hälsade knappt när jag kom. Ibland är han fan skum. Och tråkig. Jag är glad att vi inte är ihop.

Inga kommentarer: