söndag, april 09, 2006

Brorsbarn och ifrågasättande

Jag kommer inte att blogga två gånger om dagen framöver. Det är viktigt att vi har det klart för oss.

Idag har jag varit hos Storebror och Kajsa och träffat deras förtjuuuusande små barn (se fig). Jag hade dock fortfarande men efter att ha gått upp alldeles för tidigt i morse, så jag var inte jätterolig. Men det var härligt att vara med kidsen iaf (jaja, med M&K också). Och mycket fikabröd blev det.

Fick lite åsikter om mitt bloggande från Mummy. Hon tyckte att jag var lite väl personlig och hängde ut Henrik lite för mycket. Jag tar till mig åsikten men den förändrar inget. Jag vill vara ärlig och skriva det jag känner för helt enkelt. Dessutom vet de allra flesta att jag tycker om Henrik väldigt mycket. Och ingen är felfri jämt. Utom jag.

Men nu ska jag däcka i soffan, äta korv och kolla på parlamentet!

Dagens ord: "Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd" - Tove Jansson

Inga kommentarer: