torsdag, april 27, 2006

Jag drar!

I'm off to Anabusa... Azerbadjan!!

Fy fan vad skönt det ska bli att åka bort! Men lita på att jag kommer blogga från Bryssel! Om inte annat kanske Onkel-G gör det, och lägger upp bilder och sånt. Han har dock inte varit jätteuppdaterad på sista tiden, så säker kan man aldrig vara...

Det jag ser fram emot mest just nu är dock den obligatoriska glassen i bilen på vägen till Skavsta. Det har blivit dags för årspremiären av TipTop vilket givetvis kommer firas med pompa och ståt!

Dags för mig att packa det sista nu. So long!

Dagens ord: "Hela världen är en rad av underverk, men vi är så vana vid dem, att vi kallar dem vardagsting." - H.C. Andersen

2 kommentarer:

Roger sa...

I’m off down the boozer - Azerbaijan. Ska det ju vara =P

Sofia sa...

Inte i min version. Men poängen är ändå den viktiga! Elvis has left the building...