fredag, april 14, 2006

Roger Ström - min dröm!

Glad i hågen blev jag när jag såg att någon hade kommenterat mitt förra inlägg. Jag trodde för ett kort ögonblick att jag hade fått ett ofelbart raggningstips. Men det hade jag inte.
För att lugna dig Roger kan jag meddela följande. Jag har två vilodagar varje vecka och var fjärde vecka är en vilovecka. Under viloveckan ska jag främst gå promenader och kanske träna någon annan form av träning. Simning eller aerobics är såna exempel. Jag längtar efter viloveckan hela tiden...
Sitter just nu på landet och knarkar påskgodis. Påsktuppen (ni vet han som flyger så lågt över hustaken att han slår fötterna i skorstenarna och tappar ägg med godis ner genom dem), hade visst redan varit här. Han liftade med mig till Västberga, men sen måste han fått en jävla fart eftersom han kom fram före mig... Anyway.
Jobbade på Plantagen idag. Fy fan vad rik jag blir.

1 kommentar:

Roger sa...

Vad bra nu är jag lugn! =)