fredag, april 07, 2006

Nykomling

Så var man en i mängden då. Av bloggare alltså.

Önskar jag kunde säga att det fanns något som skiljde mig från alla andra, men det gör det inte. Även här kommer det produceras ändlösa rader text som ingen orkar läsa. Men häng med! Kanske avslöjas det någon smaskig hemlighet...

Vaknade med träningsvärk i morse igen. Den var bättre än igår men fortfarande smärtsam. På programmet stog dock löpning och intervallträning, så ingen nåd. Hopp i byxorna. Kände mig otroligt laddad ändå när jag gav mig iväg, men efter att ha sprungit första intervallet ville jag gråta. Efter andra ville jag dö. Efter tredje ville jag ge upp. På något märkligt sätt tog jag iaf mig igenom alla fem intervall, men det var grymt smärtsamt. Fy fan.

En rejäl frukost fick iaf igång mig igen, och efter min lilla session på studenthälsan gick jag till skolan. Kände mig pratsjuk och ringde Henrik men han var nyvaken och stressad så där gick jag bet.

Hade hoppats på att ha fått några tryckprover från en kille på STFI levererade till mitt bord. De skulle skickas med internposten, vilket lät snabbt, men inget hade kommit så jag skrev bara några rader på rapporten innan jag promenerade hem.

Mötte Fredrich på vägen och stog och pratade rätt länge med honom. Berättade om min hemska morgon och fick hårda förmaningar om att ta det lugnare. Fast han såg rätt road ut över min beklagan.
Vände i princip i dörren hemma och promenerade till PrisXtra och handlade. Godissuget var så starkt att en timmes promenad kändes överkomlig för att stilla det. Köpte givetvis för mycket och åt upp allt dessutom. Men det var jag värd. Har inte suttit still mycket idag.

Har passat på att göra några annonser åt SällskapsResor under kvällen. Skönt att slippa göra det imorgon. Borde vara helt slut och vilja sova, men av någon anledning är jag piggare än på länge. Känner mig riktigt... upprymd! Undrar just vad det kan bero på... =)


Dagens ord: "Ibland står det bra i vägen för det bättre" - AA

Inga kommentarer: